Вітаю Вас, Гість | RSS
Субота, 21.10.2017, 02:27
Головна » 2017 » Квітень » 20 » Supernova 2: Spacewar: Огляд гри
23:01
Supernova 2: Spacewar: Огляд гри

Бувають такі ситуації, коли віриш в переселення душ. Більш того, в реінкарнацію не людину, а гри. Трохи насторожує, враховуючи кількість трешу, заслужено винищених ігровими журналістами та простими гравцями. А якщо вони так і будуть відроджуватися, до нескінченності? 
Але доля перерождённого «сміття» сумнівів не викликає. Все туди ж, по другому колу, до повного виправлення карми. Але ось коли до тебе вночі раптом є привид давно покійної і з почестями похованої класики - це лякає. Тільки боїшся за нього. Дуже вже швидкі на розправу сучасні некроманти від ігрової індустрії. 

Ось, наприклад, Supernova 2 . Shareware, між іншим, умовно-безкоштовне поширення. А всередині у неї - дух Master of Orion . Так би мовити, уявлення для тих, хто не встиг побачитися з небіжчиком при його житті. Обмежене за часом, так як тіло ще не зовсім добре себе почуває. Але ви заплатите - і все відразу стане добре-добре. У всякому разі, нас в цьому всіляко переконують. 

Насправді, схожість з першою і другою частинами MoO навіть злегка лякає. На швидку руку придумані дві фракції нічого не змінюють - жалюгідна заміна "генератору рас" в оригіналі. Все інше зроблено за принципом "те ж саме, але менше, тому що нам було лінь". 

Основа гри - боївка, що намагається відрізняти її від свого непрямого предка. На жаль, хтось прорахувався - космічні битви таких масштабів можуть служити ядром для якого-небудь Nexus , але ніяк не для покрокового симулятора космічної імперії, яким гра хоче виглядати. Занадто мало і примітивно. Не рятують навіть спроби надати всього, що відбувається наліт "серйозної тактики" - кути обстрілу, обмежений кут повороту корабля за хід, боєзапас, який має звичку закінчуватися в серйозному бої. Останнє, між іншим, призводить до ситуації, свого часу порт сутички малих кораблів в Starfleet Command 2 - два корита з майже повністю розбитим обладнанням літають по колу і не можуть залишилися зброєю навіть подряпати броню. А таран тут не передбачений. 

Бойова частина виправдала себе не більше, ніж в оригіналі, де вона була доважком до чого-т про серйозного. А що ж з більшого нам пропонує " Наднова "? 
Менеджмент імперії сумний. Інших слів просто немає, і бути не може. Примітивне "ползунковое" розподіл людських ресурсів за категоріями (політики, військові, вчені ...), результат якого досягається миттєво - це ганьба. Щоб не возитися з багаторазової вкладеністю, планетами нам тепер управляти не можна, тільки зоряними системами. Що разом обрубує половину, що залишилася в живих стратегії. Ніяких вам планетарних облог, бомбардувань і політики. Між іншим, політика була мертва спочатку, враховуючи кількість сторін. А заодно - ніякого шпигунства. Жорстоко по відношенню до тих, хто пам'ятає оригінал. 

Наука - грандіозна частина MoO - тут зведена до обмежувача військової могутності. Все дуже просто - планети нам недоступні, і будувати на них, відповідно, нічого. Навіть якщо кількість вчених викручені на максимум, розвиток йде вкрай повільно. Що це означає для простих смертних? Багато-багато кліків по кнопці "кінець ходу" без явних змін. Що це означає для знавців жанру? Смерть такого поняття, як "значущість кожного ходу". Тут пара пропущених ходів не змінює нічого. 
Концепція лідерів пішла в минуле - ще б пак, при такій-то системі управління. Коли основним мірилом ефективності зоряної імперії служать, вибачте, зірочки на екрані статистики, розстановка на місця керівників, приплюсовують 1-2% до якимись параметрами, пройшла б непоміченою. 
Навіть редактор кораблів тут обкарнали і пошкодували для нього окремого вікна - так і живе на екрані флотів. Хтось може і не помітити.
 

***



Жалість - ось що викликає це творіння. Коли я почав з ним знайомитися, я був сповнений ентузіазму. Під кінець я тільки й робив, що шукав нові пункти для списку "чого вони ще нас позбавили". І адже це при тому, що по графіку гра практично не відрізняється від MoO2 (тільки додали мерзенні тривимірні портрети "лідерів фракцій" - дійсно мерзенні, так вже скільки років ніхто не малює!), а важить більше. Розумію, зараз програмувати стало важче, "Асемблеру" ніхто не вчить, а поняття "економія ресурсів" пішло в минуле разом з 486-ми процесорами і ємністю жорстких дисків в сто мегабайт. Але ж скільки часу минуло! Могли б взяти оригінал, якщо вже немає нічого святого, і поліпшити. А чи не обрубувати все, що погано стирчало. 
А якщо розглядати гру як щось самостійне - чим вона не є - це просто невдала спроба адаптувати серйозний жанр для несерйозною моделі поширення. Так покрокові стратегії не роблять. 

Плюси: Ностальгія за часами Master of Orion ... 
Мінуси: ... яка закінчується добуванням з надр жорсткого диска оригіналу.

Переглядів: 28 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2017 | uCoz