Blizzard Entertainment - та рідкісна компанія, якій вже протягом більше п'ятнадцяти років вдається видавати на гора ігри вищої проби. Справжні витвори мистецтва, що стають еталоном для всіх розробників. Не дивно, що гуртується ігрове співтовариство слухняно чекало спочатку пришестя StarCraft 2 , яке відбулося в травні минулого року на території Кореї. І до останнього моменту вірило в третє пришестя легендарної RPG Diablo . З моменту релізу другої частини минуло ось уже вісім років, а статус Diablo 3 так до недавнього часу і залишався на жалюгідному і нікчемному рівні "чуток і небилиць".
Скріншоти з World of Warcraft? Вас жорстоко обдурили. Це Diablo 3. Вісім років по тому.
На жаль і ах, за минулі роки багато хто навіть найвірніші Diablo -підданими покинули рідні пенати. Хтось піддався на важкі зазивають мови розробників з Iron Lore Entertainment (нині покійної - Амінь) і перекочував на міфологічні горизонти Titan Quest або Фентезійні пейзажі Sacred від Ascaron Entertainment . Хтось, переставши вірити в постійно вмирають і відроджуються, як птах Фенікс, новини про Diablo 3 , покинув просторі холи RPG-жанру. Мовляв, зробити краще все одно не можна. І лише віддані фанати до самого останнього моменту вірили в божественний анонс третьої частини Diablo . "Бліззард" не підвели - сюрприз дійсно вдався.
Раптово згаслий світло в п'ятому залі, розташованому в паризькому будинку Porte de Versailles Exposition Center, і повільно з'явилася на великому екрані напис "Diablo 3" змусила розтанути і пом'якшиться серця навіть самих незворушних гравців. Розповідаючи на весь зал бас про те, що "Темрява повільно згущується над усім світом ..." моментально померк, як тільки на проекторі з'явився логотип нової гри від Blizzard .
Таке місиво в грі буде твориться досить часто.
Через вісім років ...
Помпезно анонсована Diablo 3 прогриміла як грім серед ясного неба - до цього моменту ніхто і подумати не міг, що гра, на яку буквально молилися шанувальники рольових ігор, все-таки перестане бути частиною фантазії фанатів і матеріалізується. Треба віддати належне Blizzard - продемонструвавши всьому світу третю частину Diablo , вона не змінила самої себе, своїх традицій привносити в кожну гру щось нове і несхоже на попередні проекти. Diablo 3 дуже яскраво і точно відображає цю політику компанії.
Засукавши рукава і взявшись за сокиру, розробники почали шматувати концепцію серії Diablo . Здоровий глузд у такому підході безумовно є. Адже якщо на чистоту - ви ж не сподівалися отримати абсолютно ту ж гру тільки через вісім років? Якби Diablo 3 постала перед гравцями в своєму звичному "похмурому" обрамленні, то фанати моментально б вказали девелоперам на їх творчу імпотенцію і провели б тонку паралель з щорічними спортивними симуляторами від Electronic Arts . Blizzard це дуже добре розуміла. Тому радикально підійшла до процесу змін в грі.
Doctor у всій красі. Найбільш уважні помітять, що неподалік розверзлася земля і з неї поспішають вилізти зомбі.
Перше, що потрапило в поле зору розробників - відеоряд. Вдосталь награвшись з фарбами і фентезійними пейзажами за час створення і існування World of Warcraft , співробітники Blizzard усвідомили одну просту річ - чим більше світла в грі, тим краще. Забудьте старий темний антураж Diablo і готичні декорації. Все це благополучно відправлено в утиль. Третя частина хизується абсолютно нової, свіжої та соковитою картинкою. Заливні луки, добра веселка після дощу, добре освітлені підземелля і не дуже деталізований навколишній світ добре проектують нове авторське бачення тамтешнього світу. Хоча, що тут скажеш - увагу на скріншоти, вони не дадуть збрехати.
Повністю перероблений стиль - не тільки данина прогресу, але і в якійсь мірі моді. Те, що нова частина гри зробить крок в повноцінне 3D, було зрозуміло з самого початку. На дворі двадцять перше століття як ніяк. Нерозумно було б очікувати, що батьки серії ні з того, ні з сього віддадуть перевагу курному 2D. Diablo 3 використовує потужності нового движка, створеного умільцями з Blizzard . Що це за "моторчик" - поки таємниця за сімома печатками. Хоча говорить більшість упевнена, що корінням він походить від движку StarCraft 2 .
Іноді скріншоти з третьої частини змушують мимоволі згадати і Diablo 2.
Куди як визначеніше все з законами фізики. За їх суворе дотримання відповідає Havok, добре зарекомендував себе в інших не менш видатних RPG. Його скрупульозну роботу ми будемо спостерігати протягом практично всієї гри - наслідуючи міцно влаштувався пункту Features, миготять в кожному другому анонсі ігор, в Diablo 3 буде просто позамежний в порівнянні з попередніми частинами рівень інтерактивності і разрушаємості.
З геймплейні частиною все більш-менш традиційно. Diablo не змінює RPG-жанру і продовжує гнути свою лінію, розбавляючи рольові ігри кінської дозою екшену. Заповіти прабатька, в общем-то, дотримані: знайомий інтерфейс, за великим рахунком, дбайливо перенесений і в третю частину, а фундаментальна основа геймплея у вигляді божевільних сутичок "один на сотню" збережена. Гравцям все так же належить віртуозно вивалити на ворогів купу ударів, поливати нагадав заклинаннями, розтринькуючи безцінну ману направо і наліво, і всіляко намагатися вижити в цьому шаленому світі. Єдине, що повинно трохи розбавити звичну схему - кооперативний режим проходження, укомплектований додатковими квестами та рівнями складності, залежними від вашого RPG-досвіду. Підтримка Battle.net в комплекті.
Кількість класів персонажів теж залишиться строго нормованим - п'ять штук. Плюс, не варто забувати, і про широкі можливості кастомізації кожного персонажа. Відтепер підлогу героя не прив'язаний до певного класу. На даний момент розкриті всього два класи героїв - Barbarian, знайомий всім по другій частині гри, і Witch Doctor, "новенький" для серії Diablo , що покладається на заклик всякої нечисті і використовує "чорну" магію. Решта за кадром три класи поки зберігаються в підземних лабораторіях Blizzard під грифом суворої секретності.
Робота движка Havok в дії! Розлітається в сторони супостатам доведеться ой як несолодко.
Однак без ін'єкцій модерну не обійдеться. Головне, що виставляють на показ розробники - це система випадкових подій і генеруються силами штучного інтелекту нові локації і підземелля. Правда, випадковість цих самих подій і багатоваріантність проходження одних і тих же рівнів під великим питанням. Показане обвалення стіни під час демонстрації геймплея Diablo 3 , загородивши прохід герою, не дуже то схоже на випадково сгенерированное. Втім, розуміємо - розробники чесно говорять про те, що поки самі не впевнені, як все це буде виглядати в фінальному варіанті.
|